Keresés ebben a blogban

2012. augusztus 9., csütörtök

Miért vagyok Sylten?



A tiroli szezonális szobalánykodás után kipróbálom, milyen a Zimmermadchenek élete a németeknél. Milyen az, amikor nem kollégium szerűen épített, kamerákkal teletűzdelt Mitarbeiter Hausban élek, ami igaz, ami igaz, a legújabb és legszebb bútorokkal, tévékkel volt felszerelve, de mégis börtönnek éreztük.
Megnézem, mindenhol üvöltenek-e velem, csak azért mert magyar vagyok, és van-e olyan ötcsillagos hotel, ahol nem találnak ki minden nap új szabályokat.
Hogy miért éppen ide a világ végére keveredtem, az a véletlen műve, hiszen pályáztam én sok száz másik helyre, de innét kaptunk szerződést előzetesen emailben, ide nem kellett elutazni egynapos próbamanónak, és a hely is gyönyörű Az meg, hogy 800 km-ről nem megyek haza fél évig vagy 1600-ról, teljesen mindegy.
Szóval, Sylten lettem szobalány, egy ötcsillagos szállodában, ahol a titoktartási szerződés miatt a konkrét munkáról sokat nem is írhatok.
Előzetesen annyit, hogy itt az első napon elmondtak minden szabályt, a munkafolyamatoktól a haj és fülbevaló viselésig. Aztán olyan nyilatkozatot is aláírtunk, ami kimondja, hogy minden munkatárs egyenlő, függetlenül a faji és nemzeti hovatartozástól, és ha valaki bármilyen szituban minket a magyarságunk miatt szidna, azt fel kell jelenteni. Persze, nekünk is el kell fogadni, hogy a világ minden részéről vannak kollégáink, és kész.
Persze, hiányoznak a lányok, akikkel együtt sírtam és nevettem Tirolban, nem tudom, még, milyen a csapat, akikkel nap mint nap együtt dolgozunk. Első blikkre kedvesnek tűnik mindenki, és még egyszer sem hallottam üvöltést egyik szobából sem, hogy das ist brutallll.
A kilátások jók, már csak meg kell felelnünk az elvárásoknank.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése